Re-ethnization and Legitimation of Kankuamo Indigenous in Identity Discourses César Augusto Sánchez, Lucía Bustamante Vélez 19-38 Abstract 810 PDF (Español) 597 XML (Español) 72 PDF (Español) XML (Español)
Time-Oriented Predicative Nominal Sentences Alejandra Ortiz Villegas, Armando Mora Bustos 39-58 Abstract 598 PDF (Español) 388 XML (Español) 66 PDF (Español) XML (Español)
Misspellings Analysis in the Heritage Learners´ Writing Ángela Cristina Contreras-Wise 59-78 Abstract 1170 PDF (Español) 696 XML (Español) 96 PDF (Español) XML (Español)
Preliminary Review of the Current Status of Official Translation and Interpretation in Colombia Juan Felipe Zuluaga Molina 79-102 Abstract 1458 PDF (Español) 870 XML (Español) 35 PDF (Español) XML (Español)
The Teacher as Guide and Warrior: Metaphors about the Teaching Profession Paola Alarcón Hernández, Víctor Vásquez Bustos, Claudio Díaz Larenas, Carolina Venegas Carrasco 105-128 Abstract 1259 PDF (Español) 750 XML (Español) 142 PDF (Español) XML (Español)
Presentación sección especial:El español en los Estados Unidos y el español en contacto con otras lenguas Antonio Medina-Rivera, Alberto Pastor 131-134 Abstract 584 PDF (Español) 370 XML (Español) 4 PDF (Español) XML (Español)
Roles assigned to heritage learners in beginner Spanish mixed classes Yuly Asención-Delaney 135-153 Abstract 584 PDF (Español) 443 XML (Español) 4 PDF (Español) XML (Español)
Spanish in contact with Korean: New insights into language switching Silvia Kim 155-180 Abstract 1123 PDF (Español) 507 XML (Español) 7 PDF (Español) XML (Español)
Multilingualism and Acculturation in Catalonia: An Analysis of Muslim Immigrant Women Farah Ali 181-209 Abstract 658 PDF (Español) 398 XML (Español) 9 PDF (Español) XML (Español)
Landscaping an Ecuadorian neighborhood in Queens, NY Patricia Gubitosi, Christian Puma, Daniela Narváez 211-234 Abstract 674 PDF (Español) 438 XML (Español) 15 PDF (Español) XML (Español)
Interpreting Accent Marks as Hiatus Indicators: Syllabification Intuitions for io Sequences in US Spanish Mary Elizabeth Beaton 235-258 Abstract 690 PDF (Español) 343 XML (Español) 10 PDF (Español) XML (Español)