Diagnosis of the Incorporation Process (Onboarding) of Personal at ESE Santiago de Tunja Luis-Edilio Jaime-Barón, Lila-Inés Reyes-Vargas, Auly-Fernando Paredes-Casas 2-19 Abstract 1651 PDF (Español) 2600 XML (Español) 768 PDF (Español) XML (Español)
Efficiency Evaluation of Two Domestic Water Treatment Filtration Models Leidy-Yohana Rojas-Torres, Gabriel-Ricardo Cifuentes-Osorio, Ximena-Rocío Jiménez-Daza, Julián-David Prado-García 20-32 Abstract 706 PDF (Español) 422 XML (Español) 241 PDF (Español) XML (Español)
Teaching Styles of Mosston and Arshworth: From the Origin to Nowadays Diego-Felipe Rodríguez-Martínez, Luz-Amelia Hoyos-Cuartas 33-50 Abstract 997 PDF (Español) 1032 XML (Español) 1253 PDF (Español) XML (Español)
School Climate: Conceptualization and Variables Dayra-Julieth Pérez-Guevara, Alexandra-Inés Puentes-Suaréz 51-71 Abstract 3995 PDF (Español) 4110 XML (Español) 9851 PDF (Español) XML (Español)
Moral Dilemmas as a Didactic Strategy in the Process of Critical Reading and Inference Andrea-Isabel Sandoval-Fagua 72-99 Abstract 680 PDF (Español) 343 XML (Español) 154 PDF (Español) XML (Español)