Muntu: the Diaspora of African Philosophical Thought inChangó, el gran putas [Changó, the Biggest Badass] by Manuel Zapata Olivella Diana Carolina Sierra Díaz PDF (Español) HTML (Español)
Acomiztli Netzahualcóyotl ́sCuícatl:between Nahuatl Ritual and Aesthetics Carlos Daniel Ortiz Caraballo PDF (Español) HTML (Español)
Definitions and Theoretical Approximations to the Travel Literature Genre Angélica González Otero PDF (Español) HTML (Español)
Pedagogy, Feminism and Emotions: A Reading of “Lección de cocina” [Cooking lesson] by Rosario Castellanos Helena López PDF (Español) HTML (Español)
Profaning Bodies / Profaning Nations. On La emancipada[The Emancipated One] as Foundational Novel in Ecuadorian Literature Karina Marín Lara PDF (Español) HTML (Español)
Doubling as Compositional Axis in Germán Espinosa’s Stories Nini Johanna Sánchez Ávila PDF (Español) HTML (Español)
On the WordMortgageas Signifier of Bliss with respect to Time inEl perseguidor[The Pursuer]: a Psychoanalytical InterpretationAbstract Hernán Joaquín Fonseca Jiménez PDF (Español) HTML (Español)
Computer Exhumation in the Daniel Moyano Virtual Archive. A Reflection about Writing Formats, Materiality and the Evolution of Originals and Drafts Diego Vigna PDF (Español) HTML (Español)
Estudio filológico para una edición crítica de Horas y Fronda lírica, de Julio Flórez Gloria Smith Avendaño de Barón PDF (Español) HTML (Español)
Lectores y textos escolares durante la primera mitad del siglo XX en Colombia Diana Paola Guzmán Méndez, Paula Andrea Marín Colorado PDF (Español) HTML (Español)
Leer texto literario en la escuela: una experiencia placentera para encontrarse consigo mismo Claudia Patricia Bolívar Calixto, Aurora Gordo Contreras PDF (Español) HTML (Español)
Conversación sostenida (... con el coreógrafo y poeta José Luis Tahua) Juliana Borrero Echeverry, José Luis Tahua PDF (Español) HTML (Español)