Dialogue Journals: A Pedagogical Strategy to Analyze Students‘ English Writing Development Bertha Ramos Holguín, Erika Quintero Calderón, Nathalia Ximena Moreno Novoa Abstract 369 PDF (Español) 275 PDF (Español)
Developing Intercultural Dimensions through the Design of Curricular Units Based on the Ganag Model Nidia Marcela Cubides Torres, Laura Victoria Rodríguez Buitrago Abstract 650 PDF (Español) 515 PDF (Español)
Exploring First Graders Language Awareness Liliana María Fagua Fagua, Angélica Parra Rodríguez Abstract 329 PDF (Español) 209 PDF (Español)
EFL Students’ Perceptions about their English Language Learning and its Uses for Specific Purposes at International Languages Institute at Uptc Duitama Branch Paola Yesenia Puerto Zabala, Rosalba Reyes Vargas Abstract 328 PDF (Español) 271 PDF (Español)
Cooperative Learning: Another Way to Learn Together Nelson D'olivares Durán Abstract 1373 PDF (Español) 561 PDF (Español)
L’intégration du Français Familier en Cours de Français Langue Etrangère Diana Díaz Benavides, Nicolas Philippe Abstract 1443 PDF (Español) 602 PDF (Español)
Incorporating Critical Pedagogy in the EFL Classroom Fredy Alonso Dueñas Macías Abstract 2382 PDF (Español) 400 PDF (Español)
Lo tradicional y lo alternativo en la formación de profesores de lenguas (Inglés): una mirada desde la ventana de la pedagogía crítica Álvaro Hernán Quintero Polo Abstract 657 PDF (Español) 491 PDF (Español)
Pedagogical and Research Projects: A Path to Empower Prospective Teachers to Face their Challenges Nancy Barón Pereira, Sonia Rojas Espitia Abstract 318 PDF (Español) 268 PDF (Español)
La muerte de las lenguas: hacia unas consideraciones generales Joselyn Corredor Tapias Abstract 420 PDF (Español) 1185 PDF (Español)