Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial team
Ethics
Privacy statement
Contact
Evaluation process
Evaluators
Stats
General statistics
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 27: January-June 2016
No. 27: January-June 2016
Published:
2016-02-10
Editorial
Editorial
Gloria Smith Avendaño de Barón
13-15
PDF (Español)
HTML (Español)
Language and society
Construcción de la identidad racial: una mirada desde la familia negra cartagenera
Kristell Villarreal Benítez
19-31
PDF (Español)
HTML (Español)
Contraste entre el acento japonés y el acento del español
Elkin Sierra
33-56
PDF (Español)
HTML (Español)
Fórmulas de tratamiento nominal en la Universidad de Antioquia. Aproximaciones al habla de estudiantes de las Facultades de Educación e Ingeniería
Franklin Yessid Arias Bedoya, María Alejandra García Romero, Ana Carolina Ruiz Villada
57-77
PDF (Español)
HTML (Español)
Variantes del español colombiano y su efecto en la enseñanza del español como lengua extranjera. Marco Sociolingüístico
Rafael Areiza Londoño, María el Pilar Flórez Ospina
79-107
PDF (Español)
HTML (Español)
Language and communication
Voces urbanas de Caracas. Repertorio lexicográfico de los skater
Oscar Elías Blanco Correa
111-136
PDF (Español)
HTML (Español)
Estudios discursivos del ethos en la telenovela costumbrista colombiana
Lucía Bustamante Vélez
137-156
PDF (Español)
HTML (Español)
La sitcom: nueva forma de comicidad, consumo, divertimento e identidad en la postmodernidad
Doris Adriana Galindo Castelblanco, Mayra Alejandra Valverde Rendón
157-175
PDF (Español)
HTML (Español)
Language pedagogy
Viaje dinámico por temas de la cátedra de Lingüística General
Joselyn Corredor Tapias
179-207
PDF (Español)
HTML (Español)
English Language Teaching in Rural Areas: A New Challenge for English Language Teachers in Colombia
Bertha Ramos Holguín, Jahir Aguirre Morales
209-222
PDF
HTML
Exploring critical television literacy skills in a tenth graders’ classroom
María Teresa Esteban Núñez
223-244
PDF
HTML
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
About this Journal
About the journal
Ethics
Peer Review
Access
Instructions for Authors
Copyright and Licenses
Editorial Production
Production Times
Indexing
Editorial Team
Evaluators
Formats
REVIEW ARTICLE FORMAT
EVALUATION FORMAT SCIENTIFIC RESEARCH ARTICLE
EVALUATION FORMAT ARTICLE REFLECTION
PERSONAL DATA SHEET AUTHOR
AUTHORIZATION FOR THE PUBLICATION OF ARTICLES
ORIGINALITY LETTER
Google Scholar Profile
Keywords
Social Networks
Tweets de @C_Ling_Hispanic