Table of contents
EDITORIAL
PAIDEIA
-
The School Transition of rural elementary school to Urban High School: a theoretical approach
e11405-
Abstract 1121
-
PDF (Español) 844
-
HTML (Español) 130
-
EPUB (Español) 48
-
Abstract 1121
-
Reflections about Inclusive Education in Colombia: State of topic
e11381-
Abstract 8812
-
PDF (Español) 4927
-
HTML (Español) 552
-
EPUB (Español) 43
-
Abstract 8812
-
Experiences of Processes in Inclusive Education
-
Abstract 1480
-
PDF (Español) 1203
-
HTML (Español) 38
-
EPUB (Español) 44
-
Abstract 1480
-
Inclusive education: trends and perspectives
e11423-
Abstract 20253
-
PDF (Español) 10276
-
HTML (Español) 989
-
EPUB (Español) 63
-
Abstract 20253
-
Examining the Teacher Practice in Musical Education
e11777-
Abstract 486
-
PDF (Español) 212
-
HTML (Español) 63
-
EPUB (Español) 52
-
Abstract 486
-
Contemporary Biology Understood from Science, Technology and Innovation
e11508-
Abstract 5975
-
PDF (Español) 884
-
HTML (Español) 371
-
EPUB (Español) 39
-
Abstract 5975
ETHOS
-
Comunidad de indagación como ambiente de aprendizaje: una propuesta y una apuesta.
e11404-
Abstract 1440
-
PDF (Español) 2286
-
HTML (Español) 61
-
EPUB (Español) 34
-
Abstract 1440
-
Emerging Practices of Contemporaby Subjects in Relation to Technology
e11626-
Abstract 687
-
PDF (Español) 491
-
HTML (Español) 45
-
EPUB (Español) 51
-
Abstract 687
Entrevistas
-
Experiencias Filosóficas con la Primera Infancia: Entrevista a Walter Kohan
e12281-
Abstract 927
-
PDF (Español) 440
-
Abstract 927