ISSUE ON THE HISTORY OF THE LATINAMERICAN EDUCATION. THIS ISSUE HAS BEEN GATHERING AND LEADING THE HISTORIC-EDUCATIONAL RESEARCH IN LATIN-AMERICA. Diana Elvira Soto Arango Abstract 998 PDF (Español) 671 PDF (Español)
PAULO FREIRE’S CULTURAL IDENTITY AND EDUCATION: REFLECTIONS AROUND THESE CONCEPTS Norman Estupiñán Quiñones, Nubia Agudelo Cely Abstract 9601 PDF (Español) 32116 PDF (Español)
PAULO FREIRE, PHILOSOPHER, PEDAGOGUE AND SOCIAL SCIENTIST: THE SINGULARITY AND THE UNIVERSALITY OF HIS THOUGHT José Rubens Lima Jardilino Abstract 1071 PDF (Español) 342 PDF (Español) 281 PDF (Español) PDF (Español)
PAULO FREIRE AND THE PEDAGOGY OF THE OPPRESSED Javier Ocampo Lopez Abstract 34884 PDF (Español) 90211 PDF (Español)
CONSTRUCTIVISM ISSUES: FROM KANT TO PIAGET Carlos Arturo Londoño Ramos Abstract 6672 PDF (Español) 1661 PDF (Español)
GREAT DEALS: PATRONAGE, CORRUPTION AND SOCIAL MOBILITY IN THE REVOLUTIONARY RUSSIA Sandra Pujals Abstract 978 PDF (Español) 698 PDF (Español)
HISTÓRIA, EDUCAÇÃO E A CONSTRUÇÃO DA IDENTIDADE NACIONAL Carlos Bauer Abstract 876 PDF (Español) 423 PDF (Español)
DECLARACIÓN DE LA CONFERENCIA REGIONAL DE EDUCACIÓN SUPERIOR EN AMÉRICA LATINA Y EL CARIBE Revista RHELA Abstract 1079 PDF (Español) 232 PDF (Español)
Declaración del tercer encuentro de Doctorados nacionales en Educación celebrado el 21 y 22 de mayo del 2008 Revista RHELA Abstract 796 PDF (Español) 225 PDF (Español)