ISSUE ON THE HISTORY OF THE LATINAMERICAN EDUCATION. THIS ISSUE HAS BEEN GATHERING AND LEADING THE HISTORIC-EDUCATIONAL RESEARCH IN LATIN-AMERICA. Diana Elvira Soto Arango Abstract 969 PDF (Español) 664 PDF (Español)
PAULO FREIRE’S CULTURAL IDENTITY AND EDUCATION: REFLECTIONS AROUND THESE CONCEPTS Norman Estupiñán Quiñones, Nubia Agudelo Cely Abstract 9495 PDF (Español) 31766 PDF (Español)
PAULO FREIRE, PHILOSOPHER, PEDAGOGUE AND SOCIAL SCIENTIST: THE SINGULARITY AND THE UNIVERSALITY OF HIS THOUGHT José Rubens Lima Jardilino Abstract 1029 PDF (Español) 336 PDF (Español) 274 PDF (Español) PDF (Español)
PAULO FREIRE AND THE PEDAGOGY OF THE OPPRESSED Javier Ocampo Lopez Abstract 34328 PDF (Español) 89896 PDF (Español)
CONSTRUCTIVISM ISSUES: FROM KANT TO PIAGET Carlos Arturo Londoño Ramos Abstract 6621 PDF (Español) 1642 PDF (Español)
GREAT DEALS: PATRONAGE, CORRUPTION AND SOCIAL MOBILITY IN THE REVOLUTIONARY RUSSIA Sandra Pujals Abstract 949 PDF (Español) 691 PDF (Español)
HISTÓRIA, EDUCAÇÃO E A CONSTRUÇÃO DA IDENTIDADE NACIONAL Carlos Bauer Abstract 867 PDF (Español) 419 PDF (Español)
DECLARACIÓN DE LA CONFERENCIA REGIONAL DE EDUCACIÓN SUPERIOR EN AMÉRICA LATINA Y EL CARIBE Revista RHELA Abstract 1046 PDF (Español) 229 PDF (Español)
Declaración del tercer encuentro de Doctorados nacionales en Educación celebrado el 21 y 22 de mayo del 2008 Revista RHELA Abstract 783 PDF (Español) 222 PDF (Español)