ISSUE ON THE HISTORY OF THE LATINAMERICAN EDUCATION. THIS ISSUE HAS BEEN GATHERING AND LEADING THE HISTORIC-EDUCATIONAL RESEARCH IN LATIN-AMERICA. Diana Elvira Soto Arango Abstract 1033 PDF (Español) 681 PDF (Español)
PAULO FREIRE’S CULTURAL IDENTITY AND EDUCATION: REFLECTIONS AROUND THESE CONCEPTS Norman Estupiñán Quiñones, Nubia Agudelo Cely Abstract 9803 PDF (Español) 32953 PDF (Español)
PAULO FREIRE, PHILOSOPHER, PEDAGOGUE AND SOCIAL SCIENTIST: THE SINGULARITY AND THE UNIVERSALITY OF HIS THOUGHT José Rubens Lima Jardilino Abstract 1116 PDF (Español) 347 PDF (Español) 284 PDF (Español) PDF (Español)
PAULO FREIRE AND THE PEDAGOGY OF THE OPPRESSED Javier Ocampo Lopez Abstract 36273 PDF (Español) 91220 PDF (Español)
CONSTRUCTIVISM ISSUES: FROM KANT TO PIAGET Carlos Arturo Londoño Ramos Abstract 6735 PDF (Español) 1681 PDF (Español)
GREAT DEALS: PATRONAGE, CORRUPTION AND SOCIAL MOBILITY IN THE REVOLUTIONARY RUSSIA Sandra Pujals Abstract 1007 PDF (Español) 713 PDF (Español)
HISTÓRIA, EDUCAÇÃO E A CONSTRUÇÃO DA IDENTIDADE NACIONAL Carlos Bauer Abstract 884 PDF (Español) 447 PDF (Español)
DECLARACIÓN DE LA CONFERENCIA REGIONAL DE EDUCACIÓN SUPERIOR EN AMÉRICA LATINA Y EL CARIBE Revista RHELA Abstract 1087 PDF (Español) 235 PDF (Español)
Declaración del tercer encuentro de Doctorados nacionales en Educación celebrado el 21 y 22 de mayo del 2008 Revista RHELA Abstract 808 PDF (Español) 230 PDF (Español)