Re-ethnization and Legitimation of Kankuamo Indigenous in Identity Discourses César Augusto Sánchez, Lucía Bustamante Vélez 19-38 Abstract 707 PDF (Español) 579 XML (Español) 64 PDF (Español) XML (Español)
Time-Oriented Predicative Nominal Sentences Alejandra Ortiz Villegas, Armando Mora Bustos 39-58 Abstract 555 PDF (Español) 379 XML (Español) 60 PDF (Español) XML (Español)
Misspellings Analysis in the Heritage Learners´ Writing Ángela Cristina Contreras-Wise 59-78 Abstract 984 PDF (Español) 662 XML (Español) 94 PDF (Español) XML (Español)
Preliminary Review of the Current Status of Official Translation and Interpretation in Colombia Juan Felipe Zuluaga Molina 79-102 Abstract 1329 PDF (Español) 831 XML (Español) 35 PDF (Español) XML (Español)
The Teacher as Guide and Warrior: Metaphors about the Teaching Profession Paola Alarcón Hernández, Víctor Vásquez Bustos, Claudio Díaz Larenas, Carolina Venegas Carrasco 105-128 Abstract 1053 PDF (Español) 703 XML (Español) 139 PDF (Español) XML (Español)
Presentación sección especial:El español en los Estados Unidos y el español en contacto con otras lenguas Antonio Medina-Rivera, Alberto Pastor 131-134 Abstract 463 PDF (Español) 343 XML (Español) 4 PDF (Español) XML (Español)
Roles assigned to heritage learners in beginner Spanish mixed classes Yuly Asención-Delaney 135-153 Abstract 480 PDF (Español) 419 XML (Español) 3 PDF (Español) XML (Español)
Spanish in contact with Korean: New insights into language switching Silvia Kim 155-180 Abstract 1040 PDF (Español) 492 XML (Español) 7 PDF (Español) XML (Español)
Multilingualism and Acculturation in Catalonia: An Analysis of Muslim Immigrant Women Farah Ali 181-209 Abstract 493 PDF (Español) 381 XML (Español) 9 PDF (Español) XML (Español)
Landscaping an Ecuadorian neighborhood in Queens, NY Patricia Gubitosi, Christian Puma, Daniela Narváez 211-234 Abstract 552 PDF (Español) 409 XML (Español) 15 PDF (Español) XML (Español)
Interpreting Accent Marks as Hiatus Indicators: Syllabification Intuitions for io Sequences in US Spanish Mary Elizabeth Beaton 235-258 Abstract 515 PDF (Español) 327 XML (Español) 10 PDF (Español) XML (Español)