ISSUE ON THE HISTORY OF THE LATINAMERICAN EDUCATION. THIS ISSUE HAS BEEN GATHERING AND LEADING THE HISTORIC-EDUCATIONAL RESEARCH IN LATIN-AMERICA. Diana Elvira Soto Arango Abstract 971 PDF (Español) 664 PDF (Español)
PAULO FREIRE’S CULTURAL IDENTITY AND EDUCATION: REFLECTIONS AROUND THESE CONCEPTS Norman Estupiñán Quiñones, Nubia Agudelo Cely Abstract 9514 PDF (Español) 31827 PDF (Español)
PAULO FREIRE, PHILOSOPHER, PEDAGOGUE AND SOCIAL SCIENTIST: THE SINGULARITY AND THE UNIVERSALITY OF HIS THOUGHT José Rubens Lima Jardilino Abstract 1031 PDF (Español) 336 PDF (Español) 274 PDF (Español) PDF (Español)
PAULO FREIRE AND THE PEDAGOGY OF THE OPPRESSED Javier Ocampo Lopez Abstract 34426 PDF (Español) 89937 PDF (Español)
CONSTRUCTIVISM ISSUES: FROM KANT TO PIAGET Carlos Arturo Londoño Ramos Abstract 6628 PDF (Español) 1644 PDF (Español)
GREAT DEALS: PATRONAGE, CORRUPTION AND SOCIAL MOBILITY IN THE REVOLUTIONARY RUSSIA Sandra Pujals Abstract 952 PDF (Español) 695 PDF (Español)
HISTÓRIA, EDUCAÇÃO E A CONSTRUÇÃO DA IDENTIDADE NACIONAL Carlos Bauer Abstract 867 PDF (Español) 420 PDF (Español)
DECLARACIÓN DE LA CONFERENCIA REGIONAL DE EDUCACIÓN SUPERIOR EN AMÉRICA LATINA Y EL CARIBE Revista RHELA Abstract 1050 PDF (Español) 229 PDF (Español)
Declaración del tercer encuentro de Doctorados nacionales en Educación celebrado el 21 y 22 de mayo del 2008 Revista RHELA Abstract 785 PDF (Español) 222 PDF (Español)