¡Hay que defender la escuela! Oscar Pulido Cortés Abstract 980 PDF (Español) 656 XML (Español) 145 HTML (Español) 23 EPUB (Español) 54 PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Kamëntzá indigenous education. Upbringing, thought, listening Sandra Liliana Caicedo, Oscar Espinel 15 - 40 Abstract 1334 PDF (Español) 766 XML (Español) 324 HTML (Español) 158 EPUB (Español) 52 PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Theoretical and methodological considerations of myth as a way of understanding and integrating culture Claudio Ramírez Angarita, Cristhian Ricardo Santos 41-74 Abstract 5881 PDF (Español) 1307 XML (Español) 150459 HTML (Español) 67 EPUB (Español) 52 PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Percepción de las bases curriculares de la educación básica multigrado en la Araucanía, Chile Carlos Roberto Arriagada, Óscar Ovidio Calzadilla 75-95 Abstract 1440 PDF (Español) 614 XML (Español) 27 HTML (Español) 201 EPUB (Español) 56 PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Victims’ testimony as pedagogical resource. Contributions for colombian post-conflict Julián Alberto Uribe 97-118 Abstract 961 PDF (Español) 505 XML (Español) 1064 HTML (Español) 51 EPUB (Español) 57 PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Cities and education: the persistence, transformations, and correlations of an immanent link Diego Alejandro Cote 119-141 Abstract 744 PDF (Español) 841 XML (Español) 902 HTML (Español) 68 EPUB (Español) 47 PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Difficulties in sensory integration, affectivity, and behavior among students from a public school Oscar Armando Erazo 143 - 165 Abstract 6345 PDF (Español) 3651 XML (Español) 1996 HTML (Español) 4996 EPUB (Español) 60 PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
The development discourse and education in the contemporary time. Is training in sciences relevant? Deysi Serrato Rodríguez 167 - 189 Abstract 890 PDF (Español) 364 XML (Español) 252 HTML (Español) 32 EPUB (Español) 43 PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Initial teacher training at a chilean university: graduates’ perception Valentina Soto-Hernández, Claudio Heraldo Díaz 191 - 216 Abstract 1105 PDF (Español) 693 XML (Español) 57 HTML (Español) 28 EPUB (Español) 47 PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Didactic proposal for virtual learning environments from the praxeological approach Ilber Darío Saza 217 - 237 Abstract 4932 PDF (Español) 4348 XML (Español) 3213 HTML (Español) 142 EPUB (Español) 54 PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Fuzzy dichotomy versus traditional dichotomy between spoken and written language. Typing in WhatsApp Camilo Giraldo 239 - 258 Abstract 1231 PDF (Español) 589 XML (Español) 879 HTML (Español) 45 EPUB (Español) 46 PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)