¡Hay que defender la escuela! Oscar Pulido Cortés Abstract 1104 PDF (Español) 680 XML (Español) 147 HTML (Español) 28 EPUB (Español) 57 PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Kamëntzá indigenous education. Upbringing, thought, listening Sandra Liliana Caicedo, Oscar Espinel 15 - 40 Abstract 1491 PDF (Español) 813 XML (Español) 339 HTML (Español) 165 EPUB (Español) 57 PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Theoretical and methodological considerations of myth as a way of understanding and integrating culture Claudio Ramírez Angarita, Cristhian Ricardo Santos 41-74 Abstract 6540 PDF (Español) 1341 XML (Español) 155119 HTML (Español) 80 EPUB (Español) 57 PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Percepción de las bases curriculares de la educación básica multigrado en la Araucanía, Chile Carlos Roberto Arriagada, Óscar Ovidio Calzadilla 75-95 Abstract 1549 PDF (Español) 635 XML (Español) 28 HTML (Español) 221 EPUB (Español) 63 PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Victims’ testimony as pedagogical resource. Contributions for colombian post-conflict Julián Alberto Uribe 97-118 Abstract 1073 PDF (Español) 530 XML (Español) 1117 HTML (Español) 58 EPUB (Español) 62 PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Cities and education: the persistence, transformations, and correlations of an immanent link Diego Alejandro Cote 119-141 Abstract 836 PDF (Español) 881 XML (Español) 930 HTML (Español) 73 EPUB (Español) 52 PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Difficulties in sensory integration, affectivity, and behavior among students from a public school Oscar Armando Erazo 143 - 165 Abstract 6582 PDF (Español) 3713 XML (Español) 2104 HTML (Español) 5104 EPUB (Español) 64 PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
The development discourse and education in the contemporary time. Is training in sciences relevant? Deysi Serrato Rodríguez 167 - 189 Abstract 1005 PDF (Español) 376 XML (Español) 269 HTML (Español) 37 EPUB (Español) 45 PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Initial teacher training at a chilean university: graduates’ perception Valentina Soto-Hernández, Claudio Heraldo Díaz 191 - 216 Abstract 1238 PDF (Español) 709 XML (Español) 59 HTML (Español) 32 EPUB (Español) 49 PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Didactic proposal for virtual learning environments from the praxeological approach Ilber Darío Saza 217 - 237 Abstract 5058 PDF (Español) 4467 XML (Español) 3244 HTML (Español) 146 EPUB (Español) 57 PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Fuzzy dichotomy versus traditional dichotomy between spoken and written language. Typing in WhatsApp Camilo Giraldo 239 - 258 Abstract 1287 PDF (Español) 602 XML (Español) 901 HTML (Español) 49 EPUB (Español) 49 PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)