Transformaciones sociales educativas desde procesos investigativos Rafael Enrique Buitrago-Bonilla PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Guide for analyzing the quality of virtual learning objects in Colombian basic and middle education Fredy Ulises Molano-Puentes, Andrea Catherine Alarcón-Aldana, Mauro Callejas-Cuervo PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
ICT in Rural Schools: realities and integration plans Luis Eduardo Molina-Pacheco, Fredy Yesid Mesa-Jiménez PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Philosophical environments for reading in rural schools Lola María Morales, Oscar Pulido-Cortés PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Pedagogy and construction of independent knowledge Alba Nidia Triana-Ramírez PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Language didactics and communication: research field and teacher training Dora Inés Calderón PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Biopedagogy: a reflexive point of view on learning processes Jose Agustin Devia-Cárdenas PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
The high er education Institutions’ enviromental engagement in Colombia María Mercedes Callejas-Restrepo, Orlando Sáenz-Zapata, Ángela María Plata-Rangel, María Teresa Holguín-Aguirre, William Manuel Mora-Penagos PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Development of a comprehensive model of self-assessment in a high er education institution Andrea del Pilar Vera-Silva, Ivonne Angelica Castiblanco-Jimenez, Joan Paola Cruz-Gonzalez PDF (Español) XML (Español) HTML (Español) EPUB (Español)