Most read articles by the same author(s)
- Andrés Vásquez Cantillo, Análisis sociolingüístico de los marcadores discursivos en la comunidad de habla barranquillera , Cuadernos de Lingüística Hispánica: No. 13: (enero-junio de 2009)
Similar Articles
- Ruth Nayibe Cárdenas Soler, Juan Diego Martínez Álvarez, Roberto Cremades Andreu, Reading and Writing Competences in Music. An Approach to their Incorporation into the School Curriculum , Cuadernos de Lingüística Hispánica: No. 29: January-June 2017
- Astrid Ramírez Valencia, Lucía Bustamante Vélez, Magnolia Ramírez Valencia, The Processes of English Teacher Training in the Global Context , Cuadernos de Lingüística Hispánica: January-June 2019
- Ángela Elvinia Muñoz-Muñoz, Myriam Ocaña de Castro, The Use of Metacognitive Strategies to Enhance Reading Comprehension Skills , Cuadernos de Lingüística Hispánica: No. 29: January-June 2017
- Carlos Eduardo Arteaga Rodríguez, Marco David Parra Pedreros, Blanca Lucía Bustamante Vélez, The Ideology of Peace in the Semana Headlines , Cuadernos de Lingüística Hispánica: No. 39 (2022): Continuous publication
- Olga Yamira Peña Galeano, Aura Catalina Quintero Saavedra, La escritura como práctica situada en el primer ciclo: promoción de procesos cognitivos y metacognitivos , Cuadernos de Lingüística Hispánica: No. 28: July-December 2016
- Diego Mauricio Barrera Quiroga, Narrative Research of Pedagogical Knowledge: A Sociocultural Perspective , Cuadernos de Lingüística Hispánica: No. 35: January-June 2020
- David Leonardo García León, Javier Enrique García León, Educación bilingüe y pluralidad: reflexiones en torno de la interculturalidad crítica , Cuadernos de Lingüística Hispánica: No. 23: (enero-junio de 2014)
- Wilmar Ángel Ramírez Valbuena, Inclusion: a History of Exclusion in the Teaching-Learning Process , Cuadernos de Lingüística Hispánica: No. 30: July-December 2017
- André Runée Contreras Roa, Sonia Patricia Díaz González, Juan Francisco Díaz González, Digital Texts as a Teaching Alternative of the Mother Language , Cuadernos de Lingüística Hispánica: No. 39 (2022): Continuous publication
- Gloria Smith Avendaño de Barón, La lectura crítica en Educación Básica Secundaria y Media: la voz de los docentes , Cuadernos de Lingüística Hispánica: No. 28: July-December 2016
You may also start an advanced similarity search for this article.