Table of contents
Editorial
Artículos
-
Strategies to Govern Children and Underprivileged Youth in Brazil (1865-1905)
17 - 34-
Abstract 740
-
PDF (Português (Brasil)) 259
-
Abstract 740
-
Dressed Bodies, Neat Appearances and Cursed Luxury: Towards a Body Aesthetic in the Colombian School
35 - 56-
Abstract 1370
-
PDF (Español) 1778
-
Abstract 1370
-
Galapa: Your History, my Present, our Future; Cultural Heritage as Pedagogical Strategy Available to All
57 - 85-
Abstract 2125
-
PDF (Español) 630
-
Abstract 2125
-
Anthropotechniques and Homo Ludens Dimension in Higher Education in Colombia 1935-1992
87 - 111-
Abstract 602
-
PDF (Español) 278
-
Abstract 602
-
-
Didactics of Reading and Writing at University Level: Two Reviews of Jonathan Potter’s Work
133 - 156-
Abstract 3067
-
PDF (Español) 647
-
Cuadro 1. Del subrayado y las notas al margen, al punteo (Español) 0
-
Figura 1. Identificación de aspectos y proceso de punteo (Español) 0
-
figura 1.1. lista de chequeo (Español) 0
-
Figura 2. Índice de citaciones del autor en los últimos 26 años (1990-2016) (Español) 0
-
Figura 3. Áreas temáticas de producción intelectual del autor y referenciación (Español) 0
-
Figura 4. Índice de citaciones obra reseñada del autor (1997-2016) (Español) 0
-
Figura 5. Relaciones que se presentan entre la acreditación de categorías (Español) 0
-
Abstract 3067
-
Archeology and Genealogy, Conceptual Operators For The Research In Educa
157 - 177-
Abstract 1822
-
PDF (Español) 511
-
Abstract 1822
-
Living Things and Life as Government Practices in the School
179 - 202-
Abstract 1054
-
PDF (Español) 417
-
Abstract 1054
-
Mathematics Teacher’s Experience and Learning from the Perspective of Social Practice
203 - 232-
Abstract 1175
-
PDF (Español) 462
-
Abstract 1175
-
Epistemological Study of the Object Group: A Piagetian Perspective in the Light of The Onto- Semiotic Approach to Mathematics Cognition
233 - 252-
Abstract 1190
-
PDF (Español) 307
-
Abstract 1190
-
Entrevistas
-
Educación médica, modelo hegemónico y atención primaria de salud. Entrevista al doctor Eduardo L. Menéndez
271 - 298-
Abstract 1282
-
PDF (Español) 615
-
Abstract 1282