Uneasiness about Some Aspects of Education in Colombia Rafael Enrique Buitrago Bonilla e16212 Abstract 108 PDF (Español) 74 HTML (Español) 11 EPUB (Español) 12 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Teacher Training: The Link Between Academic Performance and Success in Professional Practice José González-Campos, Juan Aspeé-Chacón, Yudi Herrera-Núñez, Fabián Araya Palacios e14096 Abstract 371 PDF (Español) 230 HTML (Español) 20 EPUB (Español) 18 XML 3 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML
Validation of an instrument of beliefs about school natural sciences in primary education Barinas Prieto Gloria Viviana , Florentina Cañada Cañada , Emilio Costillo Borrego , Elías Francisco Amórtegui Cedeño e14147 Abstract 371 PDF (Español) 257 HTML (Español) 31 EPUB (Español) 17 XML (Español) 3 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Factors intrinsic to work overload in teacher stress Oscar Jardey Suárez , Lilian Daniela Suárez-Riveros, Julio del Carmen Lizarazo-Osorio e14152 Abstract 1211 PDF (Español) 567 HTML (Español) 48 EPUB (Español) 19 XML (Español) 19 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Human capital and modernization project of the Colombian university system, second half of the 20th century Oscar Pulido-Cortés, Oscar Orlado Espinel, Olga Yaneth Acuña e14275 Abstract 406 PDF 260 HTML 17 EPUB 43 XML (Español) 3 PDF HTML EPUB XML (Español)
Teachers’ perspectives on environmental education in an urban school context Ángela Vera-Márquez, Luisa Ramírez, Juan Olivella e14312 Abstract 476 PDF (Español) 257 EPUB (Español) 22 HTML (Español) 34 XML (Español) 7 PDF (Español) EPUB (Español) HTML (Español) XML (Español)
Designing the Individualized Educational Plan mediated by the NAPNE: pathways to inclusion Ana Leila de Melo Soares, Paulo Ivo Silva de Medeiros e14385 Abstract 352 PDF (Español) 201 HTML (Español) 5 EPUB (Español) 17 XML (Português (Brasil)) 3 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Português (Brasil))
From didactics of disciplines to comparative didactics: the development of a field Armando Zambrano Leal e14391 Abstract 434 PDF (Español) 318 HTML (Español) 38 EPUB (Español) 29 XML (Español) 5 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Training workshops: a proposal for reaching the approach to conceptual change Daniel Eduardo Méndez Mercado, Nohemí Díaz Vega , Luis Carlos Pacheco Lora e14438 Abstract 246 PDF (Español) 140 HTML (Español) 47 EPUB (Español) 20 XML (Español) 2 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Learning styles and metacognition in the Professional Practice of students Verónica Ariela Barría Jeréz, Ricel Martínez Sierra , Hernán Robledo Nakagawa e14460 Abstract 1044 PDF (Español) 529 HTML (Español) 72 EPUB (Español) 21 XML (Español) 50 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Learning how to learn in the virtual world: student experiences during the covid-19 pandemic Lourdes Barbey, Chiara Cavallo, Natalia Monjelat e14547 Abstract 516 PDF (Español) 234 EPUB (Español) 33 HTML (Español) 28 XML (Español) 1 PDF (Español) EPUB (Español) HTML (Español) XML (Español)
Ludosophy: the art of living in plenitude Diana Mora, Maria Suárez e14611 Abstract 578 PDF (Español) 297 EPUB (Español) 22 HTML (Español) 27 XML (Español) 5 PDF (Español) EPUB (Español) HTML (Español) XML (Español)
Co-construction of a system of assessment based on competencies and learning outcomes in higher education Yury Arenis Olarte-Arias, Jessica Alejandra Ruiz-Ramirez, Leonardo David Glasserman-Morales e14676 Abstract 533 PDF (Español) 349 HTML (Español) 22 EPUB (Español) 19 XML (Español) 2 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Configurations of alterity in second language—Spanish and English—pedagogical practices in Colombia Sandra Ximena Bonilla Medina , Ferney Cruz Arcila , Vanessa Solano Cohen e14712 Abstract 359 PDF (Español) 192 HTML (Español) 9 EPUB (Español) 13 XML (Español) 5 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)