Editorial: la formación de maestros como alternativa para una educación de calidad Rafael Enrique Buitrago Bonilla 9-16 Abstract 811 PDF (Español) 573 PDF (Español)
Teacher training in public policy: the field of professional practice as an opportunity María Graciela Di franco, Norma Beatriz Di franco, Silvia Siderac 17-40 Abstract 1714 PDF (Español) 849 Xml (Español) 10 EPUB (Español) 52 PDF (Español) Xml (Español) EPUB (Español)
Virtual educational ethnography and teacher training Martha Cecilia Gutiérrez Giraldo, Nubia Agudelo Cely, Edgar Orlando Caro 41-62 Abstract 2123 PDF (Español) 1340 Xml (Español) 79 EPUB (Español) 58 PDF (Español) Xml (Español) EPUB (Español)
The teacher as researcher in the classroom José Ignacio Bolaños Motta 63-80 Abstract 3025 PDF (Español) 1792 Xml (Español) 81 EPUB (Español) 47 PDF (Español) Xml (Español) EPUB (Español)
Philosophical attitude, childhood, and teacher education Liliana Andrea Mariño Díaz, Oscar Pulido Cortés, Lola María Morales Mora 81-101 Abstract 2855 PDF (Español) 2822 Xml (Español) 69 EPUB (Español) 54 PDF (Español) Xml (Español) EPUB (Español)
Research training in the department of Boyacá: the Colciencias-Ondas program´s contribution María Eugenia Plata Santos 103-125 Abstract 1509 PDF (Español) 811 Xml (Español) 68 EPUB (Español) 48 PDF (Español) Xml (Español) EPUB (Español)
Inclusive practice for special educational need care in Bucaramanga`s rural area Luis Rubén Pérez Pinzón 127-145 Abstract 1766 PDF (Español) 1080 PDF (Español)
Ethical reflections on diversity management in inclusive higher education settings Sandra Acevedo Zapata 147-164 Abstract 2819 PDF (Español) 1376 PDF (Español)
Body and subjectivation: elements for the analysis of school conflicts Tuillang Yuing Alfaro, Lorena Godoy Peña 165-182 Abstract 879 PDF (Español) 520 PDF (Español)
Knowledge building in the social Web: state of the art Edgar Villegas Iriarte 183-205 Abstract 757 PDF (Español) 395 PDF (Español)
The socio-scientific controversies in the teaching contents of cosmetic chemistry Diana Lineth Parga Lozano, Jacqueline Romero Sánchez 207-230 Abstract 1276 PDF (Español) 528 PDF (Español)
The trust Teenagers Presently Att ending School Have on Virtual Social Networks Angela Marcela Soler Fonseca 231-246 Abstract 2974 PDF (Español) 1140 PDF (Español)