Volume 2, No. 4.
Docencia e Investigación en Educación Superior
(Period of publication July - December 2011)
Table of contents
Editorial
Artículos
-
Competencies in Higher Education: a Biopolitical Strategy and a Mode of Refining of the Performative Character of Knowledge
15-44-
Abstract 980
-
PDF (Español) 452
-
Abstract 980
-
Validation and authentication of education and pedagogical research
45-59-
Abstract 1508
-
PDF (Español) 745
-
Abstract 1508
-
-
-
-
Research as a pedagogical strategy a step towards critical pedagogies for the 21st century
127-177-
Abstract 4996
-
PDF (Español) 2180
-
Abstract 4996
-
Research as a pedagogical strategy a step towards critical pedagogies for the 21st century
179-200-
Abstract 2248
-
PDF (Español) 1157
-
Abstract 2248
-
Adolescence and youths in Tunja
201-218-
Abstract 1596
-
PDF (Español) 739
-
ADOLESCENCIA Y JUVENTUD EN TUNJA (Español) 0
-
Abstract 1596
-
Evaluation in education: the need of institutional policies with pedagogical vision
219-239-
Abstract 983
-
PDF (Español) 476
-
Abstract 983
RESEÑA
-
Congreso de investigación y pedagogía IP II nacional y I internacional, octubre 12, 13 y 14 de 2011
241-245-
Abstract 507
-
PDF (Español) 368
-
Abstract 507
Entrevistas
-
Entrevista Guillermo Rodríguez Parrado: formador de formadores durante cuatro décadas
247-255-
Abstract 399
-
PDF (Español) 448
-
Abstract 399