Sistema educativo, contextos, derroteros e investigación Ruth Nayibe Cárdenas Soler e15776 Abstract 322 PDF (Español) 187 HTML (Español) 29 EPUB (Español) 19 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español)
Research trends in socio-environmental and socicultural aspects of ecotourism in Latin America (2015-2020) Lillyam López , Víctor Julio Balanta, Heriberto Fernando Vargas e12790 Abstract 618 PDF (Español) 497 HTML (Español) 46 EPUB (Español) 38 XML (Español) 2 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Educational environment in boarding schools and psychological well-being of teachers and students Evelyn Brito Duarte de Queiroz, Lucas França Garcia, Leonardo Oliveira e12836 Abstract 586 PDF (Español) 82 HTML (Español) 11 EPUB (Español) 36 XML (Português (Brasil)) 2 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Português (Brasil))
Multimodality and digital games as motivational resources for learning English in high school Vanessa Lauermann, Paulo Ricardo dos Santos, Débora Nice Ferrari Barbosa e13105 Abstract 375 PDF (Español) 224 HTML (Español) 10 EPUB (Español) 27 XML (Português (Brasil)) 10 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Português (Brasil))
The evaluation-revision in writing practices for teacher training in superior normal schools David Mauricio Giraldo Gaviria, Miguel Ángel Caro Lopera e13257 Abstract 310 PDF (Español) 320 HTML (Español) 26 EPUB (Español) 28 XML (Español) 11 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Rurality, rural education, and the professional identity of rural teachers| Gerardo Montoya De La Cruz, Leidy Cristina Valencia Arcila, Luz Verónica Vargas López, Juan David García Palacio, Juan Carlos Franco Montoya, Hader Calderón Serna e13323 Abstract 886 PDF (Español) 584 HTML (Español) 98 EPUB (Español) 34 XML (Español) 51 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Scientific competencies in Natural Science curricula: a comparative study among Brazil, Chile, and Colombia Andreia Zompero, Diana Lineth Parga Lozano, Cleci Teresinha Werner da Rosa, Ximena Vildosola Tibaud e13401 Abstract 2863 PDF (Español) 811 HTML (Español) 108 EPUB (Español) 35 XML (Español) 286 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Modernity, capitalism, and university. Contention between the four historical ethos in Bolívar Echeverría Fabián Alonso Pérez Ramírez, Alexánder Hincapié García e13409 Abstract 329 PDF (Español) 246 HTML (Español) 15 EPUB (Español) 28 XML (Español) 8 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Teachers’ social emotional skills: education from the ethics of the care of the self Ana Gabriela Reyes Díaz, Charles S. Keck, María Amalia Gracia, Antonio Saldivar Moreno e13667 Abstract 846 PDF (Español) 606 HTML (Español) 37 EPUB (Español) 28 XML (Español) 13 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Social representations on environmental education from a rural context José Fernando Ramírez, Yamile Pedraza Jiménez e13936 Abstract 696 PDF (Español) 481 HTML (Español) 67 EPUB (Español) 35 XML (Español) 5 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Practices of the self in the Little Theater Actors’ Training School program Arley Ossa, José García, Nubia Parada e13977 Abstract 203 PDF (Español) 136 EPUB (Español) 30 HTML (Español) 21 XML (Español) 3 PDF (Español) EPUB (Español) HTML (Español) XML (Español)
Quality Assurance System for Higher Education: shortcomings and proposal for improvement Anlly Liced Balcero-Molina, Jesús Gabalán-Coello, Fredy Eduardo Vásquez-Rizo e14084 Abstract 499 PDF (Español) 305 HTML (Español) 18 EPUB (Español) 38 XML (Español) 29 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
The beginning teacher and the teaching of natural sciences in rural contexts Víctor Manuel González, Yesenia Quiceno Serna, Daniela Correa Carmona, Yeraldin Johana Vélez Taborda, Luz Mery Montoya Ocampo e14162 Abstract 707 PDF (Español) 331 HTML (Español) 115 EPUB (Español) 31 XML (Español) 14 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Impact of the pandemic on learning: reflections from educational psychology Virgelina Castellanos-Páez, Rocío Abello-Correa, Mario Fernando Gutiérrez-Romero, Solanlly Ochoa-Angrino, Tatiana Rojas-Ospina , Hernando Taborda-Osorio e14532 Abstract 3224 PDF (Español) 1486 HTML (Español) 473 EPUB (Español) 33 XML (Español) 30 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)