El currículo, una oportunidad de participación en la construcción pedagógica Elsa Georgina Aponte Sierra PDF (Español)
Difficult relationships: critical pedagogies and curriculum María Verónica Di Caudo Villoslada PDF (Español)
curricular innovation in the university María Mercedes Callejas Restrepo, Leonor Gómez Gómez, Martha Cecilia Gutiérrez, Alberto Pardo Novoa PDF (Español)
Traces, resonances and lessons of the pedagogical movement in Colombia Álvaro Acevedo Tarazona PDF (Español)
To register emotions at school, a social and educational need Rafael Enrique Buitrago Bonilla, Lucía Herrera Torres PDF (Español)
Critical analysis of the pedagogical practice of the teachers trainnees Mónica Ruiz Quiroga, Cristian Camilo Ortiz Castiblanco, Jhider Soler Mejía PDF (Español)
A look at the radio show “ondas” in san andres island: pedagogical and social contributions Paula Andrea Duarte Torres, Jenifer C Hernández Vásquez, Jairo Humberto Medina PDF (Español)
Political training in and from the school. contributions to build the relationship children – school – politics Yenny Tatiana Avellaneda Avellaneda PDF (Español)
Subject and text production in virtual campus Diana Mireya Cuéllar Sánchez, Alfonso Alberto Angarita Buitrago PDF (Español)
“Grammar-translation” method, a linguistic historic err or of perspective: origins, dynamics and inconsistencies Camilo Andrés Bonilla Carvajal PDF (Español)
Sobre algunas ‘d’ en didáctica de la matemática: designación, denotación, denominación, definición, demostración. Reflexiones matemáticas y didácticas que pueden conducir lejos Bruno D’Amore, Martha Isabel Fandiño Pinilla PDF (Español)