Student participation in rural contexts Álvaro Rivera, Eduard Quitián e12690 Abstract 601 PDF (Español) 337 HTML (Español) 65 EPUB (Español) 39 XML (Español) 10 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Social representations of Catatumbo students on rural school Jesús Ernesto Urbina Cárdenas, Julia Johanna Díaz Camarón, Diamar Lucero Urbina García e13132 Abstract 571 PDF (Español) 732 HTML (Español) 95 EPUB (Español) 43 XML (Español) 32 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Intergenerationality and interculturality in rural education experiences Jorge Jairo Posada Escobar, Sara Alejandra Carrero Romero e13144 Abstract 420 PDF (Español) 286 HTML (Español) 231 EPUB (Español) 37 XML (Español) 26 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Lived spaces: biographical-professional paths of rural teachers in Antioquia Milton Castellano, Alba Blandón e13181 Abstract 331 PDF (Español) 266 HTML (Español) 77 EPUB (Español) 44 XML (Español) 10 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
The rural teacher in Colombia: challenges regarding memory and the reconstruction of social fabric William Orozco Gómez e13199 Abstract 1825 PDF (Español) 805 HTML (Español) 84 EPUB (Español) 42 XML (Español) 73 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Scientific contents in school textbooks for rural primary education in Colombia Elida Giraldo, Carlos Miguel Monsalve Agudelo e13209 Abstract 325 PDF (Español) 307 HTML (Español) 171 EPUB (Español) 44 XML (Español) 14 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Transformations of rural schools in Eastern Antioquia based on learning communities Olga Patricia Ramirez Otalvo, Yolanda Elizabeth Marín Bolívar e13210 Abstract 459 PDF (Español) 380 HTML (Español) 76 EPUB (Español) 40 XML (Español) 15 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Working conditions for rural schoolteachers in the Piemonte da Diamantina Identity Territory, Bahia, Brazil Elizeu Clementino de Souza, Michael Daian Pacheco Ramos e13139 Abstract 323 PDF (Español) 379 HTML (Español) 39 EPUB (Español) 48 XML (Español) 21 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Teacher training and countryside education in Brazil: from movement to school Fernando José Martins e13211 Abstract 319 PDF (Español) 206 HTML (Español) 11 EPUB (Español) 42 XML (Português (Brasil)) 2 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Português (Brasil))
Challenges and pedagogical strategies in school teaching with digital media Diana Giraldo-Cadavid e12466 Abstract 1230 PDF (Español) 1012 HTML (Español) 239 EPUB (Español) 46 XML (Español) 17 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Exploring the connection between executive functions and metacognition: Do the former predict the latter? Antonio Gutierrez , Diana Montoya e12500 Abstract 1008 PDF (Español) 646 HTML (Español) 65 EPUB (Español) 45 XML (Español) 18 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Mathematical competencies required to interpret the communications from the Mexican health authority on Covid-19 Apolo Castaneda, Mario Sánchez-Aguilar e12899 Abstract 285 PDF (Español) 135 HTML (Español) 57 EPUB (Español) 36 XML (Español) 35 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)
Partial meanings of the derivative in university textbooks in engineering education Víctor Larios, Angélica Rosario Jiménez Sánchez, Dra. e12274 Abstract 653 PDF (Español) 401 HTML (Español) 89 EPUB (Español) 33 XML (Español) 42 PDF (Español) HTML (Español) EPUB (Español) XML (Español)